Friday 24 June 2011

Selamat hari lahir =)

 haa, bila aku free , semua post aku nak updte ,, haha .. bia lah blog aku derr ~ :) 
hey hey , aku dah 16 tahun lah semalam , haha .. tesenyum je la semalam , hehe .. Terima kasih kpd Family , My Love dan SEMUA yg wish bsday saya , post dekat wall , text dekat fon , cakap siaran lngsung , cehh .. hehe :) 


semalam aku kene bahan dengan kwan-2 yg di sayangi, aishh .. semalm busuk gila ! terima kseh kpd kwn-2 yg clebrte bzday aku dgn bahan kan aku dgn resepi tepung+telor+daun kari .. haha , siap daun kari bia aku tak busuk .. :DD , thnks bg present n kek semua tu kawan-2 :) , turn bzday korang bapak gajah aku baling ! 
















Next bsday toke kedai tepung aku baling dekat korang .. 3-) 


*ingin berjumpa dengan kekasih hati ! :'(

No comments:

Post a Comment