Friday 17 June 2011

Bahang kian terasa =)

 Hye .. hari ni aku menjengkel kan diri sendiri dgn status aku dkat FB yg gebang2 tu . haha .. FB aku , suka hati aku lah .. *chill li boohh :) ,, apa sttus aku tu ? " 6 day more .. :') " .. sape yg rapat dgn aku mungkin tahu apa maksud di sebalik 6 day tu , mungkin dah sampai mse nya aku jadi tunang org .. wahahaha~ caya lah lu derr ~ :) .. 


 Yang like sttus aku tu pon , kwn2 yg gila .. dgn comment-2 beliau yg membuat kan aku jd takot pd 6 day lg :) .. brpe hri bulan 6 day tu ? HAHA .. Ya Allah,gayatnya aku nih .. haha .. woish ! 23.6.2011 aku dah 16 tahun lah , dah besar tahu ? dah bole amik lesen moto , merempit !~ vroomm2~~ HAHA ..  


Selamat kan lah aku pd hari itu Ya Allah .. jgn la bg cubaan yg teruk kerana pd hri itu merupakn hari lahir hambamu yg bernama Malinda Hanis Siregar Binti Afandi .. :) .. jom kita geledah komen2 bdk2 yg nak kene kan aku .. HAHA ..  






 Sooryy .. tiada thumbesaran ! kihkih .. :) pkai kanta okay ? :) klu nak bce pg dkt FB , tgh malas ni :-*
Selamat kan aku pd hari itu , dgn bahana-2 telur , tepung , bg la KFC ke .. best skit .. HAHA .. :) 


      *merindui dirimu wahai kekasih Hati :(

No comments:

Post a Comment